Son Eklenenler (4 İçerik)
21. Yüzyıl Okurları: Dijital Dünyada Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesi
PISA Mesleki Eğitim ve Öğretim: Değerlendirme ve Analitik Çerçeve
Erken Çocukluk Bakımı ve Eğitimi (EÇBE) Öğretim Programında Bilim ve Teknoloji Farkındalığı için Metodolojik Bir Kılavuz
Eğitim Teknoloji ile Yarışı Kaybediyor mu? Yapay Zekânın Matematik ve Okuma Alanındaki İlerlemesi
Uluslararası Eğitim Raporları: Tam Bülten (6 İçerik)
Uluslararası Eğitim Raporları: Özet ve Öneriler-5
Uluslararası Eğitim Raporları: Özet ve Öneriler
Uluslararası Eğitim Raporları: Özet ve Öneriler-4
Uluslararası Eğitim Raporları: Özet ve Öneriler-3
Uluslararası Eğitim Raporları: Özet ve Öneriler-2
Uluslararası Eğitim Raporları: Özet ve Öneriler-1
Tema: Eğitimde Fırsat Eşitliği (25 İçerik)
Eğitimdeki Uçurumu Gidermek: Güçlü Öğretmenleri Onlara En Çok İhtiyaç Duyan Okullara Ulaştırmak
Erken Dönemde Eşitliği İyileştirmek: Kanıttan Eyleme
Öğrenmeye Hazır Bir Dünya: Kaliteli Erken Çocukluk Eğitimini Önceliklendirme
Eğitim Ortamlarında Şiddet ve Zorbalık: Engelli Çocuk ve Gençlerin Deneyimi
İvme Kazanmayı Öğrenme
PISA 2022 Sonuçları (Cilt I) Eğitimde Öğrenim ve Eşitliğin Vaziyeti
Avrupa’daki Okullarda Çeşitliliğin ve Katılımın Teşvik Edilmesi
Kadınların İlerlemesi için Eylem Planı
Erken Öğrenme ve Çocuk Refahı: İngiltere, Estonya ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Beş Yaşındaki Çocuklar Üzerine Bir Araştırma
Avrupa ve Orta Asya’da Çocukların Durumu
Küresel Eğitim İzleme Raporu 2023: Eğitimde Teknoloji: Kimin Şartlarına Göre Bir Araç?
Eğitim Raporu-Potansiyeli Ortaya Çıkarmak: Eğitim Hakkı ve Fırsatlar
ASEAN Bölgesinde Kapsayıcı Yükseköğretime Erişim
Eğitimde Etkili Sosyal Diyalog Yoluyla Öğretmenlik Mesleğinin Çekiciliğine İlişkin Bir Eylem Çerçevesine Doğru
Okul Şiddetini ve Zorbalığı Bitirmede Öğretmenlerin Kilit Rolü:Teknik Özet
Çocuk İşçiliğinin Ortadan Kaldırılmasında Sosyal Korumanın Rolü
Eğitim Hakkının veya Kültürel Bir Hak Olarak Eğitim Hakkının Kültürel Boyutlar
Okullarda Ruh Sağlığı El Kitabı
Kapsayıcı Bir Öğretim Programına Doğru Eşitlik Açıklarını Kapatmak için Öğretim Programını Uyarlamak
Dünya Çocuklarının Durumu: Her Çocuk için Aşı
Çocuklara Bütünsel Bir Yaklaşımla Ulaşmak
Türkiye’de Erişim ve Kalite İçin Yapılan Eğitim Reformlarının Değerlendirilmesi
Engelli Kız Çocukları İçin Dijital Kapsayıcılık ve Erişilebilirlik Nasıl Geliştirilir?
İİT Üye Ülkelerinde Engelli ve Özel İhtiyaçlı Kişiler
Eğitim, Hareket Hâlindeki Çocuklar ve Eğitime Katılım
Tema: Eğitim Yönetimi (21 İçerik)
Avrupa'da Tam Zamanlı Zorunlu Eğitimde Önerilen Yıllık Öğretim Süresi 2022-2023
Eğitim Politikası, Planlaması ve Uygulaması için Kanıt Kullanımının Geliştirilmesi: Stratejik İnceleme
Öğretmenler Hakkında Küresel Rapor: Öğretmen Eksikliğinin Giderilmesi ve Mesleğin Dönüştürülmesi
ASEAN Eğitim İşbirliği: Eğitim Ayrımının Değerlendirilmesi ve Ortadan Kaldırılmasının Potansiyel Etkisinin Ölçülmesi
Avrupa’da Eğitim ve Öğretim Sistemlerinin İzlenmesi İçin Yapısal Göstergeler-2022: 2015’ten Bu Avrupa’daki
Avrupa’da Eğitim ve Öğretim Sistemlerinin İzlenmesine Yönelik Yapısal Göstergeler-2023: Erken Çocukluk Eğitimi ve Bakımı
Avrupa Eğitim Sistemlerinin İzlenmesi için Yapısal Göstergeler-2023: Yüksek Öğretim ve Okullarda Eşitlik
Dayanıklı Eğitim Sistemleri Oluşturmak Hibrit Öğrenmeyi Neden ve Nasıl İzlemeliyiz?
Doğu Asya’da Eğitim Kalitesinin Güçlendirilmesi
Akademik Öğrenmenin Ötesinde: Sosyal ve Duygusal Beceriler Araştırmasından İlk Sonuçlar
Avrupa’da Tam Zamanlı Zorunlu Eğitimde Önerilen Yıllık Öğretim Süresi 2022/2023
Okul Öncesi Eğitiminde Yatırım için İş Senaryosu
Bir Bakışta Eğitim 2023’te “Türkiye”: OECD Göstergeleri
Toplumsal Değişim için Eğitim:Sürdürülebilir Çevresel Kalkınmayı Ele Almada Eğitim Sendikalarının Rolü
2022'de Çocuklar için Beklentiler: Küresel Görünüm (2022)
Eğitim ve Öğretim Monitörü 2022: Karşılaştırmalı Raporu
Bir Bakışta Eğitim 2022: OECD Göstergeleri
Küresel Eğitim İzleme Raporu 2021/2: Eğitimde Devlet Dışı Aktörler: Kim Seçer? Kim Kaybeder?
Avrupa’da Eğitim ve Öğretim Sistemlerinin İzlenmesi İçin Yapısal Göstergeler -2023: Öğretmenlik Mesleği
Eğitim ve Öğretimin İzlenmesi 2023: Karşılaştırmalı Rapor
Kaliteli Erken Çocukluk Eğitimi ve Bakımı İnşa Etme: Güçlü Başlangıç Araştırması 2018 Sonuçları
Tema: Krizler ve Acil Durumlarda Eğitim (11 İçerik)
Küresel Eğitim Krizinin Durumu: İyileşmeye Giden Yol
İklimi Değişen Çocuk: Çocuk İklim Risk Endeksi
Akıllı Gelecekler: Erken Öğrenmeler ve Gelişimi Destekleyecek Pedagojik Öneriler
Kapsayıcı Eğitim ve Pandemi-Dayanıklılığı Hedeflemek: 2021 Yayınları Temel Avrupa’dan Önlemler ve Uygulamalar
Çoklu Krizlerde Çocuklar için Beklentiler: 2023 Küresel Görünümü
İklim Değişikliği ve Yerinden Edilmenin Eğitim Hakkı Üzerindeki Etkisi
Kriz ve Acil Durumlarda Çocukların Cinsel Sömürü ve İstismara Karşı Korunmasına İlişkin El Kitabı
Acil Durumlarda Erken Çocukluk Bakımı ve Eğitimi
Küresel Rapor 2022
Kayıp On Yılı Önlemek
PISA 2022 Sonuçları (Cilt II): Yıkımlar Sırasında ve Yıkımlardan Öğrenmek
Tema: Eğitim ve Gelecek (18 İçerik)
Yeşil Geçiş için Becerilerin Değerlendirilmesi ve Öngörülmesi: Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Yeteneklerin Ortaya Çıkarılması
Eğitimi SKH4’e Doğru Dönüştürmek
Öğretim Programı (Yeniden) Tasarımı: OECD Eğitim 2030 Projesinden Bir Dizi Tematik Rapor
Engelli Kız Çocukları için Dijital Kapsayıcılık ve Erişilebilirlik Nasıl Geliştirilir?
Teknoloji Dönüşümü Kapsamında Asya’da Yetenek Gelişimi Raporu
İslam İşbirliği Teşkilatı Üye Devletlerinde Gençliğin Durumu 2017
İslam İşbirliği teşkilatı Üye Devletlerinde Gençliğin Durumu 2022
İslam İşbirliği teşkilatı Gençlik Stratejisi
İslam İşbirliği teşkilatı Üye Devletlerinde Gençliğin Durumu 2020
Eğitimi Gelecek için Dönüştürmek
Değişen Dünyada Öğretmenler ve Eğitmenler
Kariyer Rehberliğine Yatırım
Değişen Çocukluk Projesi
Beceriler Önemlidir: Yetişkin Becerileri Anketinden Ek Sonuçlar
Dayanıklı Bir Yeşil ve Dijital Geçiş İçin Beceriler: OECD Becerilere Genel Bakış 2023
2024 Küresel Görünüm: Çocuklar İçin Beklentiler, Parçalanmış Bir Dünyada İş Birliği
Avrupa’da Eğitim ve Öğretim Sistemlerinin İzlenmesi İçin Yapısal Göstergeler-2023: Okuldaki Temel Yeterlilikler
Sosyal ve Duygusal Beceriler Araştırması: İstanbul (Türkiye)
Tema: Eğitimde Dijitalleşme (19 İçerik)
Eğitim Teknoloji ile Yarışı Kaybediyor mu? Yapay Zekânın Matematik ve Okuma Alanındaki İlerlemesi
Yapay Zekâ ve Becerilerin Geleceği, Cilt 1: Yetenekler ve Değerlendirmeler
Yapay Zekâ Çağında Eğitim
Küresel Eğitim İzleme Raporu, 2023: Eğitimde Teknoloji: Kimin Şartlarına Göre Bir Araç?
Eğitim ve Araştırmada Üretken Yapay Zekâ için Rehberlik
AB’de Dijital Eğitim İçeriği Mevcut Durum ve Politika Seçenekleri: Nihai Rapor
OECD Dijital Eğitim Görünümü 2021: Yapay Zekâ, Blok Zinciri ve Robotlarla Sınırları Zorlamak
Yapay Zekâ ve Eğitim: İnsan Hakları, Demokrasi ve Hukukun Üstünlüğü Merceğinden Eleştirel Bir Bakış
Dijitale Geçiş Dijital için Beceri Kazanmaktır
Eğitim ve Bilimsel Araştırmada Üretken Yapay Zekâ için Kılavuz
Eğitimde Dijitalleşmenin Eğitim Hakkına Etkisi
DigComp 2.2: Vatandaşlar için Dijital Yetkinlik Çerçevesi
Dijital Çağda Eğitim Sektörü için Zorluklar ve Fırsatlar
Avrupa’da Eğitim ve Öğretim Sistemlerinin İzlenmesi İçin Yapısal Göstergeler-2023: Okulda Dijital Yeterlilik
Yapay Zekâ ve Eğitim: Politika Yapıcılar İçin Rehber
Teknoloji Tabanlı Sınavlara Yönelik Rehber
Avrupa’da Okullarda Bilişim Eğitimi
Avrupa Dijital Eğitim Merkezi Tarafından Hazırlanan Eğitimde Yapay Zekâ Raporu
Afrika’da Eğitimin Dönüştürülmesi
Tema: Disiplinlere Yönelik Çalışmalar (16 İçerik)
21. Yüzyıl Okurları: Dijital Dünyada Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesi
PISA Mesleki Eğitim ve Öğretim: Değerlendirme ve Analitik Çerçeve
Erken Çocukluk Bakımı ve Eğitimi (EÇBE) Öğretim Programında Bilim ve Teknoloji Farkındalığı için Metodolojik Bir Kılavuz
PISA 2025 Yabancı Dil Değerlendirme Çerçevesi
Biçimlendirici Değerlendirme-Her Çocuğun Öğrenmesini İyileştirme
Matematik Uygulamaları Küçük Çocukların Öğrenmesine Katkıda Bulunabilir mi? Sistematik Bir İnceleme ve İçerik Analizi
Odak Noktasında PISA: Eğitim Sistemleri Yaratıcı Düşünceyi Okullarda Nasıl Ele Alıyor?
Dil Eğitimini D-AOBM ile Uyumlu Hâle Getirmek: El Kitabı
Avrupa'da Okullarda Dil Öğretimine İlişkin Temel Veriler
Demokratik Kültür için Çok Dilli ve Kültürlerarası Eğitimin Önemi
Okullarda Matematik ve Fen Öğreniminde Başarı ve Motivasyonun Artırılması
Okulların Sosyal ve Duygusal Öğrenme Merkezi Olmasına Okullar ve Öğretmenler Hazır mı?
TIMSS 2019 Problem Çözme ve Araştırma Görevleri Bulguları
Dil Öğrenmenin Sunduğu Fırsatlar
Yetişkin Göçmenlerin Dilsel Entegrasyonu için Okuryazarlık ve İkinci Dil Öğrenimi
Okullarda Matematik ve Fen Bilimleri Öğreniminde Başarı ve Motivasyonun Artırılması